טיפול פנים מומלץ

כיצד מחליטים איזה טיפול פנים מומלץ עבורכם? כולנו רוצים שיהיה לנו עור פנים חלק, בריא וזוהר שיגרום לנו לאושר בכל פעם שאנחנו מביטים במראה. היום השאיפה הזו יכולה להתממש די בקלות, טיפולי פנים מומלצים לפי סוג העור ומצבו בקליניקה "סינדרלה היופי שבך" – מומחים לפתרון בעיות עור, שימור ושיקום עור הפנים. איזה טיפול פנים מומלץ לעור הפנים שלך? ואיך לבחור מבין מגוון הטיפולים? דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה המובילה בארץ בתחום טיפולי פנים מסבירה. המשיכו לקרוא

תוכן עניינים

איך בוחרים טיפול פנים מומלץ?

פגעי מזג האוויר משפיעים על נראות עור הפנים, נזקי השמש עלולים ליצור כתמים על הפנים ולגרום לפיגמנטציה, פגעי הקור מייבשים את עור הפנים ולכן חשוב להמליץ על טיפול פנים שיסייע לכם להתגבר בדיוק על המצבים בהם עור הפנים שלכם זקוק לקצת עזרה. 

גם אם נראה לכם שעור הפנים חלק ולכאורה בסדר, מומלץ לבצע טיפול פנים אחת לתקופה בצורה עקבית ומסודרת ובכך להעניק לו 'בוסט' של לחות ושל התחדשות, למראה עור רענן ויפה.

בתחום הקוסמטיקה ישנם אינספור פתרונות לשיקום ולתחזוקת עור הפנים, כמובן שמאדם אחד למשנהו ההמלצה על טיפול פנים ועל מוצרי קוסמטיקה ישתנה, אבל ככלל, כדאי להשקיע בעור הפנים, לפחות כפי שאתם משקיעים בתחומים אחרים שנוגעים אליכם.

המלצה על טיפול פנים בקליניקה (צפו בסרטון)

איזה טיפול פנים מומלץ לעור יבש או מעורב?

לאלו שיש להם עור פנים יבש או מעורב, טיפול פנים מומלץ הוא באמצעות תכשירים המכילים לחות. קרם לחות איכותי ויעיל להעלאת אחוז הלחות בעור. בנוסף, קרם הגנה מפני השמש או בימי החורף הקרים שימוש בסרום איכותי בהחלט יעניקו לכם 'זריקת' שיפור לעור. 

יחד עם זאת, טיפול פנים מומלץ ביותר לאורך זמן, לא 'ספרינט' וגמרנו, אלא יותר כמו ריצת מרתון. מומלץ לתחזק את העור באופן קבוע. כמובן, שבמקביל לשימוש במוצרי קוסמטיקה איכותיים, חיוני לשמור על ההיגיינה, לנקות את עור הפנים בערב ובבוקר ולהסיר את האיפור בקביעות בכל סוף יום. שימוש בחומרים איכותיים, בתוספת ניקוי יסודי של הפנים בדרך קבע, תאפשר שמירה מקסימלית על עור הפנים. 

איזה טיפול פנים מומלץ לעור שומני?

אחוזים גבוהים מהאוכלוסייה סובלים מעור פנים שומני. הבעייתיות שבעור פנים שומני הוא הפצעונים שהוא מזמן, לעתים מדובר בפצעונים קטנים ולעתים מדובר במצב של אקנה. איזה טיפול פנים מומלץ לעור שומני?

עור שומני, דורש שגרת טיפוח עקבית והתמדה. חשוב להשתמש בסבונים מיוחדים המפחיתים את רמת השומן בעור וכן בפילינג עדין המסייע להתמודד עם עודף השומניות בעור. בנוסף, ישנם קרמים המסייעים בהחדרת הלחות הנדרשת מבלי 'להוסיף' שמנוניות לעור. שימוש באלו יפחית את רמת השומניות, באמצעות ניקוי עודף של השומן מהתאים ופתיחת הנקבוביות ובמקביל הענקת הלחות הנדרשת למראה עור פנים זוהר. 

טיפול פנים מומלץ
טיפול פנים מומלץ

טיפול פנים מומלץ בקליניקה

טיפול פנים מומלץ על-ידי קוסמטיקאית מוסמכת בעלת ניסיון וותק בהחלט יפתור מנעד רחב של בעיות עור ויאפשר שימור ותחזוקת העור. דרורה שמואלי, בעלת הקליניקה המובילה במרכז הארץ לטיפולי אקנה, קמטים ובעיות עור "סינדרלה היופי שבך" – ניתן למצוא טיפול פנים מומלץ לכל סוגי העור. טרם סדרת הטיפולים תוענק פגישת אבחון, בעזרת צוות מוסמך המתמחה בפתרון מצבים שונים של עור. 

טיפול פנים מומלץ עבורך יסייע לך לשמור על עור הפנים, לשפר את מרקמו ולהעניק לו מראה צעיר ויפה. מומלץ לבצע טיפול פנים בקליניקה של דרורה שמואלי עם מכשירים בטכנולוגיה מתקדמת, בשילוב מקצועיות ושימוש בתכשירי קוסמטיקה איכותיים. 

שילוב זה של מקצועיות עם קדמה טכנולוגית בהחלט מהווה פריצת דרך. טיפול פנים מומלץ אצל קוסמטיקאית מומחית לטיפול פנים מכל סוג תאפשר לכם לצאת עם עור פנים נקי, בריא ורענן לאורך זמן. 

קראו עוד על טיפול פנים​