איך לבחור קוסמטיקאית?

למה לשים לב כשבוחרים קוסמטיקאית?

תחום הקוסמטיקה אינו מפוקח, כל אחת יכולה להקים קליניקה, לקנות מכשור ותכשירים קוסמטיים ולהגדיר את עצמה קוסמטיקאית. אם ברצונכם לטפל בעור הפנים בדרך נכונה ובריאה ולהימנע מנזק בלתי הפיך, כדאי להקפיד על מימוש הטיפים הבאים. איך לבחור את הקוסמטיקאית האולטימטיבית עבורך שתדע לענות על הצרכים? וממה כדאי להיזהר? 

קוסמטיקאית בפתח תקווה – קראו עוד על טיפולי קוסמטיקה:

אילו הכשרות מקצועיות יש לקוסמטיקאית?

בבחירת קוסמטיקאית, כדאי קודם כל לבדוק איזו סמכות יש לה? אילו תעודות מקצועיות יש לה? האם היא עברה הכשרה מקצועית? האם יש לה תעודה מטעם משרד התמ"ת? יש היום המון קוסמטיקאיות שהן לא מוסמכות מטעם משרד התמ"תזה אומר שהן לא עברו הכשרה ממשלתית שזה עניין שמאד חשוב לשים לב אליו. 

מהי רמת ההיגיינה בקליניקה?

דבר שני שחשוב לשים לב אליו בבחירת קוסמטיקאית, היא רמת ההיגיינה. האם הקליניקה נעימה? האם יש בה ריח טוב? האם המכשירים שהקוסמטיקאית עובדת איתם סטריליים? איך עגלת הטיפולים שלה? מסודר? נעימה? מאד מאד חשוב, אם באמת הקליניקה נקייה ומסודרת, סביר להניח שהיא קוסמטיקאית ששומרת על סטריליות בקליניקה.  

איך יחסי האנוש של הקוסמטיקאית?

הדבר השלישי שכדאי לבדוק בבחירת קוסמטיקאית: מה היא רמת האנטרקציה בינכם? האם הקוסמטיקאית נעימה ומקצועית? האם היא קשובה לבעיותיכם? האם היא זמינה לכל שאלה שפתאום צצה? גם אחרי שעות הטיפול? בסדרת טיפולים אצל קוסמטיקאית מאד מאד חשובה האינטראקציה הבינאישית. 

מחירי הטיפולים הקוסמטיים

אין ספק שעלות הטיפול היא חלק בלתי נפרד מהשיקולים ומההחלטה האם לגשת לטיפול פנים, אבל חשוב לציין שמומלץ לבחון האם הקוסמטיקאית מתאימה עבורך לא רק מבחינת המחיר, אלא לפי הרמה המקצועית, הידע, רמת השרותיות, יחסי האנוש והאווירה הכללית בקליניקה. 

איך לבחור קוסמטיקאית? צפו בסרטון

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.