מה ההבדל בין טיפולי פנים להזרקות?

כיום יותר ויותר אנשים מטפלים בהזדקנות העור ומחפשים את הדרכים להפחית את הקמטים ולהעניק לעור הפנים שלהם נראות ותחושה צעירה ורעננה יותר. לקוחות רבים שואלים מה ההבדל בין הזרקות של בוטוקס או חומצה היאלרונית, לבין טיפולי פנים כגון מזותרפיה ללא הזרקות ושימוש במכשור מקצועי וחדשני בסדרת טיפולי פנים? 

נכון ששניהם מפחיתים את הקמטים, אבל מתי נכון לעשות כל סוג של טיפול? הנה הסבר קצר שיבהיר את ההבדל בין הזרקות לטיפול פנים. 

 

תוכן עניינים

מה ההבדל המהותי בין טיפולי פנים להזרקות?

הזרקות של בוטוקס או הזרקות של חומצה היאלרונית למעשה תפקידן "לשתק" את הקטע הספציפי של הקמט שנוצר, למשל בגלל השריר שמכווץ בין הגבות או טיפול נקודתי בקמטי הבעה ספציפיים באזורים שונים בעור הפנים. 

ההזרקות למעשה ממלאות את הקמטים שלנו נקודתית וזה אומר שאם יש לי בעיה מסוימת בעור הפנים, כמו: נקבוביות פעורות, נקבוביות פתוחות, עור "תפוזי", טקסטורה בעייתית, עור רפוי וזקן, עור עייף ואפרורי, פצעים, צלקות וכו', ההזרקות עצמן לא יטפלו בבעיה, אלא רק ימלאו ספציפית את אותו קמט שיש לי.

לעומת זאת, כאשר עושים טיפולי פנים, כאשר משתמשים במכשור מקצועי וחדשני, במזותרפיה ללא הזרקות  למשל, מתבצעת עבודה על כל עור הפנים, כל הטקסטורה שלו למעשה משתנה, משתפרת, מה שלא קיים כאשר מבצעים הזרקות נקודתיות.

 

מה עדיף הזרקות או טיפולי פנים, של סדרות, של מכשור מקצועי?

לקוחות רבים שואלים אז מה עדיף הזרקות או עדיף ללכת לכיוון של טיפולי פנים, של סדרות של מכשור מקצועי? 

השאלה היא לאיזו מטרה אתם רוצים להגיע? רוצים למלא את הקמט באזור נקודתי? אין לכם בעיה של טקסטורה? תלכו לעשות הזרקות.  

אבל אם יש לכם עור בעייתי ואתם רוצים לשפר את נראות ומרקם העור, שכל העור יהיה זוהר, שכל העור יהיה קורן, יהיה יותר מוצק תלכו לכיוון של סדרות טיפולים. 

והיתרון בקליניקה הוא שמתבצע אבחון ממוחשב לעור הפנים, כך שבאמת מתאימים למטופלים את סוג סדרת טיפול הפנים, באיזה מכשור להשתמש ומה יהיה הכי אפקטיבי במיוחד עבור עור הפנים שלכם.

צפו בהסבר קצר על ההבדל בין טיפול פנים להזרקות

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.