איך להכין אלכוג'ל בבית?

בעקבות הביקוש הגובר לאלכוג'ל בשילוב המחירים המופקעים שדורשים בסופרים גרם לי ללמד אתכם כיצד מכינים מוצרי קוסמטיקה ביתיים, הפעם: איך להכין אלכוג'ל לבד בבית. האמת, ממש פשוט, דורש כמה מוצרים פשוטים ויש לכם חומר חיטוי זמין ומהיר שאתם ממש יכולים להכין לבדכם בלי טובות מאף אחד. 

המצרכים הנדרשים להכנת אלכוג'ל

כל מה שאתם צריכים זה ג'ל בסיס כג'ל בסיס, אני במקרה יכולה להשתמש בג'ל אולטרסאונד שיש לי כמובן שלא נראה לי שיש לכם את זה בבית, אבל אתם יכולים להשתמש במקום זה בג'ל אלוורה. 

בקבוק מעוקר, שעיקרתם אותו, כלומר שלקחתם מים חמים והפכתם את הבקבוק כדי שהוא יהיה סטרילי. כשהאדים נכנסים אתם מחכים דקה-שתיים ואז הבקבוק מעוקר מחיידקים.

שמן אתרי, שמן לימון ושמן לבנדר שהם אנטי-ספטיים, עושים חיטוי ואנטי-בקטריאליים ואלכוהול 70%.

אופן ההכנה

ראשית יש לחבוש מסכה על הפנים בכדי שהתנאים יהיו סטריליים. לאחר מכן יש לקחת את הבקבוקון המעוקר ולזלף לתוכו עד לגובה מחצית הבקבוק ג'ל בסיס – ג'ל אלוורה מומלץ לכך כי הוא גם מחטא וגם שומר על בריאות עור הידיים. 

בחצי השני של הבקבוקון נשים אלכוהול 70% ולאחר מכן מזלפים 5-6 טיפות שמן לבנדר ושמן אתרי לימון 10 טיפות, שמן הלימוד ידוע גם כן כחומר מחטא.  

מערבבים את הבקבוקון באופן יסודי והרי לכם, תוך 2-3 דקות יש לכם אלכוג'ל מעולה בייצור ביתי. 

איך להכין אלכוג'ל בבית? צפו בהדרכה המלאה

כתיבת תגובה

קוסמטיקאית דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, קוסמטיקאית מומלצת מומחית בפתרון בעיות עור, בעלת הקליניקה "סינדרלה היופי שבך" הממוקמת בפתח תקווה. מעל שבע שנים וניסיון עם מאות מטופלים, דרורה עוזרת להשיג עור פנים בריא, מטופח ויפה על ידי טיפולי פנים. אצלנו בקליניקה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי פנים, המתמקדים בשלל תחומים: אקנה, צלקות אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול פנים לנשים, טיפול פנים לגברים, פיגמנטציה, מזותרפיה (ללא הזרקות) ועוד מגוון רחב של טיפולי פנים.